Lepo vreme, še lepši reultati Panonskih term

Več prenočitev in kopalcev v Savinih termah in zdraviliščih na severovzhodu države.
V termalnih središčih in zdraviliščih Sava Turizma v Pomurja in na Štajerskem so letos v sedmih mesecih zadovoljni s poslovanjem. Ustvarili so namreč blizu 341 tisoč prenočitev v hotelih in apartmajih, kar je za 5,2 odstotka več kot v istem obdobju lani. Največ je bilo domačih gostov in gostov iz Avstrije, Nemčije, Vzhodne Evrope in Balkana, je na srečanju z novinarji, ki je potekalo v hotelu Livada v Moravskih Toplicah, poudaril izvršni direktor Term 3000 Moravske Toplice, Zdravilišča Radenci in Term Lendava, Igor Magdič. Med predstavitvijo turistične bere letošnje sezone, je Magdič spregovoril tudi o naložbah in novostih, s katerimi si prizadevajo izboljšati kakovost ponudbe in na severovzhod države pritegniti še več gostov.

Glede na trenutne rezervacije se rast nadaljuje tudi v mesecu avgustu in pozneje tudi. Izmed tujih gostov, v primerjavi z lanskim letom, največje rasti beležijo na Balkanu (v povprečju več kot 45-odstotna rast), na Češkem (30-odstotna rast), a tudi na domačem trgu (blizu 9-odstotna rast), v Avstriji in Italiji (oboje 5-odstotna rast). Povečan obisk v glavni sezoni beležijo tudi v vseh petih vodnih parkih. V mesecu juliju so v Termah 3000 – Moravskih Toplicah zabeležili 23 odstotkov več dnevnih kopalcev, v Termah Ptuj jih je obiskalo 56 odstotkov več dnevnih kopalcev, v Term Banovci so zabeležili 26 - odstotno rast dnevnih kopalcev, 9 odstotkov več dnevnih kopalcev je obiskalo Zdravilišče Radenci, medtem ko so v Termah Lendava zabeležili 30 odstotkov več dnevnih kopalcev. Po Magdiču je vse to plod vlaganja v izboljšanje energetske učinkovitosti, dvig kakovosti storitev in nove produkte.

Sava Turizem je v okviru razpoložljivih lastnih virov v letu 2012 ponovno oživila investicijski cikel in v treh letih investirala 12,2 milijonov €, v letošnjem letu dodatnih tri mio €. V prvi fazi so se lotili nujnih sanacijskih del, nato so sledile investicije v produkte. Tako je Sava Turizem do sedaj investirala v novo ponudbo glamping naselja 5 hišic v kampu na Bledu, v glamping Vinsko vas na Ptuju, izvedla številne investicije na področju zdravstva in zdravstvene opreme (najsodobnejši 3D ultrazvok v Radencih, prenova CO2 kopeli v Radencih) ter aparatur in kupila najsodobnejšo opremo na področju wellnessa in medico-wellnessa v Grand Hotelu Primus v Termah Ptuj (medicinski tretmaji Med Contour in Med Visage za naravno pomlajevanje in preoblikovanje telesa). Izvedla je prenovo sob v Hotelu Radin v Radencih, v Grand Hotelu Toplice in Hotelu Park na Bledu, prenovo dela sob in kopalnic v Hotelu Livada Prestige v Termah 3000-Moravskih Toplicah, kjer je izvedla rekonstrukcijo in prilagoditev sobnih kopalnic za uporabo telesno prizadetim osebam ter s prenovo restavracije Hotela Termal povečala kapaciteto sedišč, obnovila teraso kopališča Hotela Livada Prestige ter izvedla celovito obnovo obbazenskih površin kopališkega kompleksa. Energetsko je sanirala hotele v Radencih, na Bledu in na Ptuju, izvedla prehod na učinkovitejše vire ogrevanja na Bledu in v Radencih.

Igor Magdič je posebej poudarja, da vpeljujejo nove koncepte preživljanja počitnic, ki se skladajo s smernicami in življenjskim slogom različnih ciljnih skupin. Na primer kulinarični produkt Jejmo bolje! ozavešča goste o uravnoteženem, t. j. zdravem prehranjevanju v času dopustovanja, kot tudi v domačem okolju. V Termah Ptuj so zasnovali program Be fit, v Radencih vzpostavljajo prilagojeno prehrano za zdravje srca. Novost letošnjega poletja so prilagojeni jedilniki za naše najmlajše goste, ki so jih prav tako razvili v sodelovanju s priznano nutricionistko Mojco Cepuš. Da bi tudi v času glavne poletne sezone nadaljevali z začrtanimi cilji, so pripravili posebno marketinško kampanjo, v okviru katere nagovarjajo tako družine, pare in seniorje.

S ciljem spodbujanja zdravega življenjskega sloga, s poudarkom na gibanju in zdravem prehranjevanju, so pripravili široko paleto spremljevalnega dogajanja in aktivnosti v vodnih parkih in hotelih. V sodelovanju s priznano slovensko nutricionistko oblikujejo prilagojene jedilne za otroke, ki so zdravi in okusni. V hotelskih restavracijah goste razvajajo z lokalnimi specialitetami in pri ustvarjanju jedi posebno pozornost posvečali vključevanju sezonske lokalne hrane. Z željo, da njihovi gostje odkrivajo lokalna okolja in regijo, so zanje pripravili veliko informacij, kam na okoliški izlet. Številne izlete ponujajo organizirano, na izlete pa se gostje lahko odpravijo tudi sami. Nova spletna stran www.nasvetzadobroseimet.si sledi najnovejšim trendom na področju spletne komunikacije turističnih storitev. Osredotoči se na uporabnika in na tisto, kar uporabnika zanima, ko na spletu išče informacije o počitnicah. Kakovostne informacije o produktih, storitvah in aktivnostih imajo funkcijo informiranja, hkrati pa navduševanja nad destinacijo in raznoliko ponudbo, ki je obiskovalcu na voljo. Dodana vrednost so predvsem predlogi aktivnosti v okolici destinacij ter razlagalne vsebine prilagojene na različne strukture gostov družine, pare, seniorje. Na strani so povezave do ostalih turističnih ponudnikov v okolici, tako da si lahko obiskovalci z lahkoto načrtujejo izlete v okolico.

Pomemben segment gostov predstavljajo tudi dnevni obiskovalci v vodnih parkih, ki se redno uvrščajo med najbolj priljubljena termalna kopališča po izboru obiskovalcev slovenskih kopališč. Ponujajo številne možnosti adrenalinskih in zabavnih doživetij, ponašajo se z najbolj adrenalinskimi tobogani v Termah 3000 in največjim sistemom toboganov v Termah Ptuj. Omogočajo nabiranje plavalnih zamahov v raznolikih bazenih in zabavo ob njih ter so prizorišče pestrega spremljevalnega dogajanja. Sprostitev v vodnih parkih najdejo tudi vsi tisti, ki iščejo nekoliko bolj umirjen oddih v objemu termalnih vrelcev in obilo naravne sence.